Elisammmbade Kizlar Kocaeli’de hangi devlet hastanesi doğum yaptırıyor bilgisi olan acil yazabilir mi
Prmmburcuu Elisammmbade derince araştırma doğum hanesi kapalı olduğu için hep oraya gönderiyorlar çok çok kalabalık bende özelde yapicm Gölcük duydum iyi diye ama pek bilmiyorum açıkçası
Elisammmbade MinikKoala41 evet öyle diyor herkes özele gücüm yetmiyor konturollerim hep özelde oldu doğumu devlette yapicam ama Alikahya değil 🙄
Elisammmbade Prmmburcuu kontrollerime hep özele gittim ama doğum için gücüm yetmiyor mecbur devlette yapicam dün gittim derinceye sancım vardı orda dediler Alikahya diye ama berbat bı yermiş
MinikKoala41 Elisammmbade en iyisini yaparsn bende ilk gebeliğmde oraya gittim 3 kere çağırdı 3 ünde de hiç birşey yapmadan eve gönderdiler işlerini zorla yapıyo doktorlar
Prmmburcuu Elisammmbade 1 ay önce arkadaşım doğum yaptı odalar 2 kişilik olduğunu ilgileri fena değilmiş ama sonuçta körfezden İzmit’e kadar olan tek hastane bir çok kişi oraya gidiyor kalabalık oluyor Umuttepe kendi hastalarını doğum yaptırıyor sanırım
Ssgndz Normalde kontrollore de özele gidiyorum doğumu da özelde yapicam ınsallah, kadın doğuma 2 kere acil olarak gittim ikisindede böyle rezalet olamaz doktor kasap gibi suratına bakıp dalga gecıyo ay cok kötüydü hatırlamak bile istemiyorumm😔
Elisammmbade Ssgndz devlette daha tecrübeli doktorlar var çok iyi ilgili olanlarda var fakat Kocaeli’de denk gelmek mümkün değil. İstanbul da anca
Ssgndz Elisammmbade evet suratlar 5 karış zaten ilk gebelik acil gitmisim tecrübem yok, davranısları cok kötüydü herkesin
Elisammmbade Hazal_hazar doğumları nasıl canım bilgin var mı Derince tarafinda oturuyorum çok uzak kalır mı
Hazal_hazar Elisammmbade 3hafta dogum hane tarafinda yatis yaptim hepsi cok iyi doktorlari ebe hemsireleri ilgileri iyi sikayet duymadim allah nasip ederse onumuzdeki hafta bende orda dogum yapacagım degirmenderede oturuyorum ulasim mesafemiz ayni
Hazal_hazar Elisammmbade acilden giris yapanlar doguma girdigini gordum istersen poliklinikten rahatca randevu alip rahatca takibini devam ettirebilirsin