14 .gundeyim anneliğin hastaneden 2.gun ciktim hemen taktim ben ve şuan gobek sıfır oldu karnimida ice çekiyordum tüm kilolarından verdim gobekte verdim kullan bence ve sürekli hareket halinde ol çabucak eriyor o gobek emziriyorsan bide bolca tamamdır