Herkese selamlar. Ben 6 haftalık hamileyim. Hamileliği hiç beklemediğim için korona aşısı oldum. Birçok doktora sordum kimse kesin bir şey söylemiyor. Kafam çok karışık. Tum bunlarla uğraşırken doktora gittim ve de bebek ultrasonda görünmüyormuş .Dış gebelik olabilirmiş 10 gün sonra belli olacak. Ama hiçbir şekilde kanamam ya da ağrım yok. Sizce ne yapmalıyım. Şimdiden teşekkürler🙏🏼