Kbryvz Kizlar ben bir işyerinde çalışıyorum ama pandemiden dolayı sigortam geç başladı 2 ay falan oldu şuanda 33+3 haftalık hamileyim rapor alabilir miyim ya da avantaj dezavantajları neler fikir verin bana geri dönmek istiyorum da işime
Elisammmbade Kbryvz priminiz 90 gün değilse yararlanamazsiniz analık parasından. 1 yıl içinde 90 gün prim olmak zorunda