feyzosvemercimek Gulsunoyku dışkıda siyahlık yaptı bir de tuvalete çıkacağım zaman afedersiniz ishal olmus gibi ağrı oluyor
Gulsunoyku Minaaagul afedersin acı yemissin gibi karında aşırı ağrı yaptı 2 kez ishal yaptı doktor 5in altında ishal demiyoruz dedi😧
Minaaagul Gulsunoyku bende tam tersi biraz kabızlık yapmıştı bünyeye göre degisiyo kimini ishal yapiyomus kimini kabız
Gulsunoyku Elif4334 Evet canim şurup şeklinde olanı alıyorum ama decavit 2 gün kullanmadım sorun olmadı tekrar başladım decavitten sanirim sıkıntı
Elif4334 Gulsunoyku benim de karın ağrılarım oluyodu ama hiç decavitten olacağını sanmamıştım o zaman bende de yaptı karın ağrısı canım dışkım da siyahtı ama kan ilacından demişlerdi
Burcusamet Gulsunoyku ben 3 tanemi ne kullandim karnima agri sanci yapti biraktim eger agri vs.varsa kullanma doktoruna sor yan etkisi olabilir...ben kullanmadim cok sukur bir skntimizda olmadi