Bahargzydn ilk iki hamileliğimde kardeşlerim daha çalışmıyordu, ama bunda çalışıyorlar ve her beğendiklerini alıyorlar sağolsunlar, hatta bebek arabasını bile bana beğen biz alacak dediler ve de öyle yaptılar, keza annemler de öyle, annem de baya el emeği göz nuru bir şeyler ördü, benim çok hoşuma gidiyor, tabii bizde aldık herseyi tamam sayılır bir bakım ürünleri kaldı. Ama maalesef eşimin ailesi öyle değil, onlar doğumu bekler hediye almak için (ama tabii bu arada kendi tarafımda bir tek benim çocuklarım var şu an, eşimin tarafında 11 inci torun olacak 🤣 haliyle heves meves kalmamıştır diyorum 😂😂)