asyahumam ahhhh ahhhhh benim en büyük takıntımı yazmışsınız :) bizde 31. Haftaya gireceğiz günde 10 kere hareketini hissetsem amenna diyorum :) doktorumuz 10 kere sayıyorsan sorun yok, ne güzel işte uslu bir kızın olacak diyor :) He birde benim kızımın başı göğsümün altında bu pozisyonda olan bebeklerin hareketleri de az hissedilirmiş bilginiz olsun