Seydaaslantas Merhaba bugün test yaptım adetim 5 gün geçmişti çift çizgi çıktı Kasım ayında düşük yaptım çok korkuyorum aynı şeyleri yaşarım diye bu üçüncü gebeliğim bir kızım var 2.5 yaşında
Banuka Seydaaslantas ne şanslısınız ki sağlıklı bi çocuğunuz var.Düşük maalesef çok sık rastlanan bir şey fakat 1 defa oldu diye olumsuz düşünmeyin inşallah sağlıklı doğacaktır bu bebeğiniz.Benim 2 düşüğüm oldu şimdi hamileyim Rabbim buna güzel ömür versin.Dua edin bol bol keyfini çıkarın.