Defnemmmmmm canm folbio kullanmamanı tavsiye ediyorum bebek için degil anne için yani karaciğere zarar veriyormuş sanırım dozundan dolayı çünkü bende kullanıyordum banada burdan bi hemşire arkdaş söylemişti bende dokturuma sordum evet dedi karaciğere zarar veriyor onu değiştirelim dedi değiştirdi sende istersen doktoruna danış