01rebirth Arkadaşlar 3 gün önce kahverengi lekelenmem ile başlayıp bu sabah pıhtı şeklinde arttı çocuğum sabah elime düştü çok kötü bir durum rabbim kimseye yaşatmasın😭😭😭hemen hastaneye geldik şimdi içimi temizliyeceklermiş😭😭😭
Zelsonr 01rebirth Çok geçmiş olsun canım rabbim,en hayırlı zamanda tekrar nasip eder inşallah üzme kendini inan ki bugünlerde geçicek 💜
Mmoommlife 01rebirth Çok gecmıs olsun Rabbim dogru zamanda kucagınızı bos bırskmasın🤲🏻Bende gecen sene düşük yaptım 7 haftalıktı kurtaj oldum. Sızı cok ıyı anlıyorım Rabbimin vardır bır bıldıgı moralınızı yuksek tutun🤲🏻
Eabkrc 01rebirth cok uzuldum bende 7+2 yim kanamam başlafı karnimda sancida var simdi oldu napim bilmiyorum😞😞 size kurtajmi yapilacak yoksa ilaclami dusurulecek
01rebirth Eabkrc aslında düşecekse hiçbir ilaç ve iğne etki etmiyor inşallah kanamanız durur🤲🏻 Bebek düştü rahim içini temizliyeceklermiş
Fatmakara97 Eabkrc hastaneye görünün Allah korusun tehlike varsa ilaçla tedavi altına alınıyor inşallah
Kubra_cecen 01rebirth ilk gebeliğinizmiydi yoksa? Çok geçmiş olsun rabbim tekrarını yaşatmasın sağlıklı gebelik nasip etsin❤️
Eabkrc 01rebirth Anladım canim bende asker esiyim Allahim hakkimizda hayirlisini nasip etsin napalim kaderimizde anne olmak yoksa olmayacaz uzme kendini erkan beyin yuzunden absladi ama benm kanamam bana bir folik asit verdi 2 tane ic bunu ayni anda dedi ictim 1 saat sonra kanamam sanci oldu
cnskmc 01rebirth çok geçmiş olsun çok üzüldüm 😔😔 sonucta hamile kalabiliyorsunuz kendinizi yıpratmayın bidaha denersiniz 🙏🏻🙏🏻
01rebirth cnskmc Mom54755 giresun allah razı olsun arkadaşlar çok zor bir durum rabbim kimseye yaşatmasın😭
Selocan59 Eabkrc canım folik asitle Alakadı yok tam tersi folik asit bebegin Rahime tutunması daha sağlıklı gebelik olsun diye veriliyor
giresun 01rebirth başınız sağolsun 😢 benimde öğrendiğimde beri lekelenme ve sancım var 7+4 olduk iğneler yiyorum inşallah atlarım bende bekliyorum yapacak bişey yok😔