Benimde bu değerim yüksek çıkmıştı doktorum fetal dna testini önerdi ve içime kuşku düşürdüğü için yaptırdım sonuçlarım güzeldi. Herkese aynı şeyleri söylüyor doktorlar yüzde 1 risk olsa bile mesuliyet kabul etmeyip uyarıyolar. Yaptırdığım test maliyetli ve düşük riski yok sadece kan veriyorsun içim rahatladı en azından