1_elif öncelikle çok geçmiş olsun, rabbim yavrunuzu sağlık ile kucağınıza almayı nasip etsin. Doktorunuzun size DNA Testinden bahsetmemiş olması biraz manidar! Yazılanları dikkatle tek tek okudum. Benzeri şeyler bizimde başımızdan geçti. PPAP AA değerimiz yüksek çıktı, down sendromu riski 1/134. Ancak detaylı ultrasonda herşey yolunda gitti. Üzülerek belirtmeliyim ki muayeneye gittiğin doktor duygularından arınmış, bu durumda ki insana yaklaşımı içler acısı. Tavsiyem biran evvel doktorunu değiştir. Neyse, doktorum herşey yolunda, bu testler sadece yol gösterir, kesin belirleyiciliği yoktur. Bana kalırsa bir sorun yok ancak istersen Fetal DNA testi ile aklında oluşan soru işaretlerinden kurtulabilirsin dedi. Araştırdık, anneden alınan kandan bebeğin DNA sı ayıklanarak tamamen bebeğe ait olan DNA üzerinde çalışma yapılıyormuş. Yaptırdık. Ücretinide yazayım ki bilginiz olsun. Nisan ayında 3400 TL kadardı. Nifty Testi de olarakta biliniyor. Yaklaşık 18 gün sabır ve dua ile bekledik. Şükürler olsun ki sonucumuz tertemiz geldi, herşey yolunda ve bugün 30.haftamızı doldurduk. Demem o ki eğer yavrucak sağlık ile gelecekse size söylenen herşey bahane. Aklınızda bir soru işareti kalmasını istemezseniz bu yolu tercih edebilirsiniz. Dualarımız sizinle. Allah yar ve yardımcınız olsun.