Arkadaşlar ikili taramada 12+2 idi bebeğim doktor yüzde 99 erkek dedi bacak arasını bende gördüm bariz belliydi heyecandan hemen cinsiyeti söyledik ailelerimize sadece ve yakın arkadaşlarımıza 😢ama o kadar çok forumda yanilmalar gördüm ki korkuyorum sizce değişir mi genelde yanılma olanlara tahminde bulunmuşlar ama bana doktorum kendinden emin bir şekilde erkek dedi baya da inceledi şuan zaten alışveriş yapmıyorum küçük diye detaylı ultrasona kadar yapmayı da düşünmüyorum ama oğlum diye sevmeye başladım bile ilk gebeliğim oğlan kız farketmez sağlıklı olsun ama korkum var😢