Elcnbykckr Merhaba arkadaslar elektrikli Beşik almayı düsünüyorum 2.gebeliğim. Ana kucağı değil normal anne yanı beşik olup elektrikli olanlardan almak istiyorum Öner’iniz var mı önerilerinize açığım
Minigimm0611 Elcnbykckr Benimde aklımda o var ama önceden alıpta hiç kullanmayanlar olmuş. Oyüzden bebek doğduktan sonra alın diyorlardı bebegi durumuna göre durmazsa ağlarsa vs.
Neslihanbew Elcnbykckr ben kızımda almadım çok pişman oldum nerdeyse 7 aya kadar kucaktan inmedi uyanık olduğunda. Arkadaşım 40 I çıkmadan aldı çok rahat etti bütün gün orada dururdu çocuk uyurdu 8 aylık olana kadar kullandı. Şimdi jolienin ürünü var elimde umarım bebişim sever 🙂
2bebek3gebelik Ben almadım arkadaşım kendi bebeğine aldı sallanmayı sevmedi kızımız benim oğlana kaldı kullanmak nasip olmadı daha bir ay var doğuma baby2go markası müzikleri de anne karnı sesi Süpürge seside var 5 hız ayarı var güzel kullanışlıya benziyor bakalım
Elcnbykckr Minigimm0611 ya zaten diğer beşiklerle aynı fiyat genelde anne yanı modellerden istiyorum zatem daha sonrası icin beşiğimiz var
Elcnbykckr birisi30 canım senin dediğin beşiğe ben baktım kararsız kaldık nasıl bana resim falan gönderebilirmisin cok mu küçük bide sallanması falan nasıl kullanışlı mı yani Hangi siteden aldınız 730tl yazıyor trendyolda
birisi30 Elcnbykckr baby mall dan aldım bazıları titreşimli bu sallanıyor sallanması çok güzel hiç ses falan yok sallanırken internette videoları var 1 yaşına kadar rahat kullanılır benim kızım minyon 17 aylık sığıyor öğlen uykularına bazen yatırıyorum 🙈
Elcnbykckr birisi30 bana 1yasına kadar idare etse yeter zaten başka beşiğimiz var. Siz nekadara almıştnz
birisi30 Elcnbykckr hep 700-800 civarıydı bakarken o dönem 600 e düşmüştü her 100 liraya 10 lira indirim kampanyası vardı 540 a almıştım