Zeze2454 banada erkek dediler 12. Haftada bebeğin kordonuyla karıştırıyorlar genelde o yüzden çok ciddiye alma detaylıda öğrendim kızımın cinsiyetini biraz fazla utangaçtı göstermiyordu 😌😊ama kendi doktorum kemik yapısı kıza benziyor diyordu 24. Haftada falan net bi şekilde kızımın olduğunu öğrendim 😍