Sirinn__ Selammm kızlar 4+2 deyim şuan sadece kasık ağrılarım oluyor ara ara henüz kesemizi görmedik sizde nasıl belirtiler var kaç haftalıksınız ☺️
Burcu3506 Sirinn__ bende 4+6 yım betam prseöbe 916 cumartesi 2431 oldu inşallaj yarın kese için gideceğiz
Bsrahb Sirinn__ 6+3 bazen oluyor midem çok bulanıyor bazende unutuyorum ama doğru düzgün yemek yiyemiyorum her şey kokuyor her şeyin tadı kötü😞
Sirinn__ Burcu3506 benim 2 gün önce 537 olmuştu persembe gibi kese için çağırdılar ama görünür mü bilemedim 🤔
Bsrahb Sirinn__ inşallah hiç olmaz çok kötü 😐kasık ağrısı çok nadir arada bende de oluyor sonra geçiyor normalmiş bu dönemlerde ağrıması
Bsrahb Sirinn__ geçen salı gittik kese oluşmuş mu diye 5+4 dü kese oluşmuştu hatta 6 haftalık gözüküyor iki gün önden gidiyor dedi ama bebek yoktu bu Perşembe bebek oluşmuş mu diye gideceğiz inşallah oluşmuştur ve kalp atışı duyarız 🥰
Sirinn__ Bsrahb görürsünüz inşallah canım 🥰 bende Perşembe günü gidicem kese için 4+5 oluyor kese görünür mü bilemedim 🤔
Elif-0323 Bsrahb bende aynı durumdayım 5+2 de keseyi gördük bu hafta 7 haftalık olduk cuma gidicez inşallah bebişi görürüz
Bsrahb Sirinn__ görmesende hiç korkma ben 4+4 de gittim hcg 1600 dü kese görünmemişti 10 gün sonra gittiğimde gördü 🥰
Sirinn__ melek6161 inşallah kalbini de duyarsınız canım 🥰 ben henüz göremedim kontrole gittiğimde 4+5 oluyorum görür müyüm bilemedim 🤔
melek6161 Sirinn__ İnşallah kuzum 🤲😍 4+5 te gördüm Değerim 8.400 zor gördü keseyi Bi önceki kaybımda kalp durması ile kaybettim Aşırı korkuyorum yine duyamıcammı diye 😳
Sirinn__ melek6161 benim de ilk hamileliğim Mart ayında kürtajla sonlandı gelişimi durmuştu 6 haftalıkken o korku bende de var 😏😔
Sevdacee Sirinn__ Merabalarr bizde 5+6 dayız geçen hafta kesemizi gördük 8. Haftamızdada kalp atışını duyacağızzz çok heyecanlıyım 🐣🥰❤️_