BegumIscanTunc
BegumIscanTunc Benimde 4.gebeliğim oksapar iğne aspirin, progestan, gün aşırı vurulan bir hormon iğnem ve haftalık bir tane vurdurduğum başka bir iğnem var.şu an 9 haftadayız yalnız 8.haftada gelen kanama beni şoka soktu apar topar gittik hastaneye serum bağladılar bebekte kalp atışı vardı. Yoğun bir kanama alanın var demişti doktorum.Dün gece gene başladı bir pedi doldurdum.Moralim çok bozuk ve artık çok yoruldum.Hayatımdaki olumsuzluklardan sıkıldım 30 yaşındayım çalışmam lazım hep bu süreci atlatıp başlım düşüncesinden 2 senedir evdeyim Allah herkesin yardımcısı olsun hayatımdaki enzor süreç oldu.