Duygu_k Pembebavul doktorumdan onay aldım, üçüncü aydan sonra boyamaya başladım. Siz de önce doktorunuza danışın ☺️
Beybeybi Pembebavul ben kizimda boyamistim zehirlendim ve cok kotu oldum artik hic yapmam bu bana ders olmustu bazilari hasas dayanamiyor bazilarin hisbirseyi olmuyor 🌺ben boyattim ve oyle kustumki anlatsmam sonrada ishall oldum hep simsiyah ishal cok afedersiniz doktor soyledi zehirlenme olmus diye 😱
Burcusamet Pembebavul benimde dip boyam geldi beyazlarim ortaya cikti boyamadim ne olur.ne olmaz die simdi 40 imı bekliyorum sabirsizlikla☺
Ff01 Doktorum kesinlikle önermiyor boyayamıyorum saçlarım şu an 3 renk ve öyle dolaşıyorum doğuma 5 ay var nasıl olacak bilmiyorum 🤦
Beybeybi Ff01 aynen benimde uc renk kizim diyo anne saclarin ustu siyah birazi kahverengi altlari sari ama boyatmam haystta simdi 7aylik oldum iki ay dayanirim sonrada yapmam omre yaparim diplere gelmesin diye emziren annelere pek önerilmiyor 🤗
Zeynep01 Sedacengiz bende 34 haftalik hamileyim dibime açıcı yaptırıp boyarsam bi zararı olurmu acaba
Nulu Beybeybi ilk defa duyuyorum böyle bişeyi kapalı alanda mı yaptınız ? kimyasal kokusunu içinize çekmemeniz gerekir çünkü ben havalandırmayı ve banyo kapısını açıyorum hiçbişey olmuyor kuaförde mı oldu böyle bi zehirlenme?
Ff01 Beybeybi evet canım doktorum ben emzirirken bile önermiyorum dedi gözlerim ayrıldı o kadar süre ne yapacagım diye ama ne yapalım bebişlerimiz sağlıklı olsunda gerisi önemli değil
Beybeybi Nulu ewde yaptim azicik diplerim cikmisti kendim yapayim dedim öyle oldum ve bunye meselesi herkes yapiyor biseyde olmuyormus ama hayattada yapmam 4ayliktim bu arada😱
Beybeybi Ff01 ewet sadece o siyah yerler kalsin obur yerlere omre yapacam oda cok guzel risk yasamaya gerek yok bence hic bir doktor onermiyor boyayi bence
Burcusamet Pembebavul benimde dip boyam geldi beyazlarim ortaya cikti boyamadim ne olur.ne olmaz die simdi 40 imı bekliyorum sabirsizlikla☺
YagizAsyaMom Saçlarım da 3 renk var hatta 4. Renk çıkacak diye korkuyorum🤣 uçları koyu kahve ortalar açık kahve dipleri kendi rengi aralarda eser miktarda beyaz. Ama doktor bu konuda katı. Zaten bitkisel boyada saçta en fazla 2 hafta kalıyor idare edicez artık. Doğumdan sonra 10000 bakımına gireceğim🤣
AliyeAsel Bende boyamadım canım doğumdan sonra boyayacam inşallah annelik güzelliğini arka plana atmakmış bazen kendimi çirkin hissediyorum ama kızım sağlıklı olsunda yapacak bişey yok 😌