Herkesin durumu aynı olmayabilir ama ben 14 hastalıkken 10 saatlik yolculuk yaptım iki haftada bir de 4 er saatlik yolculuk yapıyorum şuan 19+6 yım haftaya da 10 saatlik bir yolculuğum olacak mola verip aralarda yürüdükten sonra pek sıkıntı çekmedim arabada da devamlı ayaklarımı uzatıp ya da oturma pozisyonumu devamlı değiştirip seyahat ediyorum ama doktora sorulmasında fayda var yine de her hamilelik bir olmuyor çünkü