Snnraltnn canim benimde sağ basinda agri vardi ilk birkac gun, o normal dikkat et usutme ciplak ayak gezme. İltihap akmadigi kizarip kan gelmedigi surece sorun olmaz insallah. Hatta bende biraz sislik bile vardi hala az var o normalmis, icteki dikislerin basi diye sanirim oyle oluyomus endiselenme yani sadece usutmemeye dikkat et