Aleynalya6776 emzirme konusunda emzirme yastıgını tavsiye ederim aemzirirken altına yastık koyanda var ben onuda denedim ama emzirme yastıgı ladar rahat edemedim normal yastık kayıp gitti hep bebeğin uyurken uyu sende ben sabah ilk kalktıgımda bebebek dururken yemek yapardık akşam yemeği için çok erken oluyor ama sen kendi işini yapmak istediğin zaman durmuyolar genelde ve bence yeni doğmuş bebeğede ninni söylenmeli kitap okunmalı ben faydasını gördüğümü düşünüyorum tek çocukla ilk zamanlar kolaydı 92 gün sonra 2 çocukla halim nasıl olur nasıl tavsiyeler veririm bilmiyorum gerisini zmana göstericek allah herkese hayrlı doğumlar hayırlısıyla kuvaklarına almayı nasip etsin doğuran annelerimizde bebişlerinin yaşı uzun olsun allah hayırlı uzun ömürler nasip etsin