kızlar 2 gündür ıslaklık oluyordu bende dedım amniyon sıvım mı sızıyor endişelendim doktordan randevu aldım bugun gittim gittiğim günğn gecesi ve sabahı herhangi bir sıvı gelmedi doktor ultrasonda baktı sıvı azalması olmadıgını söyledi her seyın normal oldugunu söyledı cok sukur ama istersen bunun bir testi var hastane 24 saat yapıyor yaptırabılırsın ultrasonda her sey yolunda sukur aızce teste gerek var mı soktor takıpte kal ıstersen yaptırırsın dedi