FatmaArden_ Adet sancisi gibi sancim var bu sabah. 36+5teyim acaba dogum belirtisimidir acilmam var zaten 2.2sm
Nurayademir FatmaArden_ eğer agrın gecmıyorsa kasıklarına karnına doğru iniyorsa düzenliyse yani bebek hareketınde azalma varsa suyun geldyse akıntın pembemsi veya kahvrengıyse demıstı doktrm sız de durumu bildirn ıstersenız