Merhaba canım günaydın :)
ben de duphastonu bu ay ilk kez kullandım bir de ovülasyon testi ile takip ettim değerlendirdim. 10. Gün dayanamadım kan verdim 2.10 çıktı gebelik yok diye düşündüm ama dün 14. Günde test yaptim çizgiyi gördüm şimdi yeniden kan vermeye gidiyorum :)