Hanımlar sonunda park yatak alabildim 🤦🏻♀️ Biraz istemedğim oldu ama yoykonun alacaktım anne yanı oluyor diye oda baaya büyük kapılardan geçemeyecekti e bebekten aldım iadel boyut olanlardan ara katı 6 7 aya kullanıyor sonra alta geçiyoruz ordada 15 kilo kadar kullanıcak inşallah sonra ortamıza alıcaz sonrada odası olucak vs vs…. Sorum şu bu aldığım park yatak anne yanı olmuyor 🤦🏻♀️ Amacım anne yanı almaktı ama boşluğuma denk geldi 😂 sizce anne yanı şart mı bitane uygun fiyatlı yatak odasında durma amaçlı anne yanı alınması gerekiyor mu bu aldığım park yatak tekerlekli her odaya götürebilirim ama anne yanı değil gece falan süt emzirmede çok mu şart anne yanı olması