Sedacengiz Ben nette olanlara hiç güvenemedim dar bol vs olabilir diye deneyerek aldım. Sabahlığımı ayrı yaptırdım standart olduğu için 😍
Miray2018 eminönünden aldım valla bence istanbuldaysanız tercih edin 3lü setimi 60 tl ye geceliğimide 20 tl ye aldım ve kumaşları çok güzel bedeninizi yakalarsanız inidirmdekilerden tek tük kalıyor çünkü o yüzden indirime giriyor tabi bide zevkinize hitap ediyorsa ☺️