Kızlar nerden baslasam bilmiyorum çok yorgunum.İlk gebeligimde 16 haftalık su bitmesi ile kaybettim.(böbreği oluşmamış dediler)İkincisi 8 haftalık kalbi durdu.Bu üçüncü ve ikiz gebelikti 11 haftalık iken ikizlerden birisinin kalbi durdu.Tabi 5 haftadan beri kanama yaşıyorum.Dun kanama ile geldiğim hastanede gene bebeğimin suyunun bittiğini öğrendim.İsyanim yok ama çok yoruldum.Ne yapacağımı bilmiyorum.Butun testlerimizi yaptirdik temiz. Kan sulandırıcı kullandım kanama olunca kestiler bitince gene devam ettim.Her hamilelikte umut ile başlıyorum ama bı yere kadar gidebiliyorum.😔Gücüm kalmadı