Klasik olacak ama lütfen kızmayın . Etrafımda özellikle ailemde ki başlıca kadınlar da normal doğumdan kalma bi sürü sorun var , idrar kaçırma , rahim sarkması , genişlemesi , bağsur vs .. hatta cinsellikte eşler eskisi kadar zevk almadığından isteksiz bile oluyorlar mış ve buna benzer bir sürü şey korkuma sebep
ben normal doğumdan sancıdan hiç korkmuyorum epidural yada suda doğum vs sancıyı hafifletecek bir sürü şey var , benim korkum doğumdan sonra herhangi bi hasar kalması
daha önce kardeşime böbrek verdim 6 saatlik bir ameliyattı ve nazlı bir insan da olmadığım için ameliyat acısı dikişi beni korkutmuyor tam tersi altta dikiş olacağına karnımda olsun diyorum’
Daha önce normal doğum yapan arkadaşlar ayrıntılı bilgi verir misiniz lütfen . Vajinada idrar yolunda sorun yaşadınız mı?