30 haftalığım erken doğum riskim var dün sarı suyum geldi sonra peçeteye hafif kahverengi akıntı. Acile gittim doğum suyu değil denildi nts bağlandı sancı çıkmadı. Bugün kalktım kahverengi su gelmeye başladı akıntılı hafif ağrım var dünde vardı bebeğim de sürekli kasılıyo o kasıldıkca karnım ağrıyo bu neyin nesi başına gelen var mı?