Allah’ın izniyle bebeğinizi sağlıkla alırsınız kucagınıza inş.Bende aynı yollardan geçtim.5 haftalık iken kanama alanı oluşmuştu kesenin üstünde.Bol bol sıvı almam gerektiğini ve progesteron iğneleri ile halen daha yoluma devam ediyorum.18 haftalık olduk çok şükür.Bol bol yatın dinlenin suyunuzu baş ucunuzdan eksik etmeyin.Birde ben 3 gun sabah akşam serum yermiştim.