Semrakrbck Kızlar her yerde bebek banyo suyu sıcak derecesi 37 diyor ama bebeğime banyo yaptırdığımda bu su derecesi hem çok sıcak heöde bebek ağlıyor siz kaç dereceyle yıkıyorsnz
SERNUR Semrakrbck 37 derece ile yıkıyorum vücut sıcaklığı ile aynı olması gerek. Benmde oglum bazen çırpınır yıkarken ağlamıyor ama bazen ilk defa yıkıyormuşum gibi tepki veriyor. Zmanla alışır annesi merak etme 😍
Eylosunannesi Semrakrbck benim bildigim kadariyla dirsegini suya sok eger yakmiyorsa isisi iyi demektir, beslenirken biberonda da bilegime dokuyorum orayi yakmiyorsa bebegin agzini da yakmiyordur ☺️
Portakalgeliyor Semrakrbck suyun sıcaklığından değil korktuğu için irkiliyor olabilir bazı bebekler çok seviyor ama bir çoğuda korkuyor elleriyle tuttukları ilk şeyi bırakmıyorlar gözlemlersen fark edersin 🙃🌸
SERNUR Semrakrbck ben bu şekilde ayarlıyorum birde oda sıcaklıgını 22 ile 24 derece olacak sekilde ayarlıyorum