Dnz_23 valla canım yanmaya çare yok malesef bende kullanıyorum 33+4 dum doğumdan sonrada kullanicakmisim üç hsfta yer kalmadı artık vurulan yerin yanına vurunca beze oluyo vurduktan sonra bastirmassan morarma oluyo onlar normalmiş korkma canim bı kere iğne vurmadan vuracam yere buz koyup öyle denwdim yer uyusuyo ama yine yanma oluyo şimdi şey ypiyom yanınca vantilatöru açıyorum önüne duruyor uyorum soguyo o zmn🤗