ysmn_1506 36+6……. Mide yanmasııııı… Sonuna kadar açık olup tülün bile kıpırdamadığı esmeyen cam….. Deli gibi uyuma isteği fakat uyuyamamak… Sanırım hamilelik 36 dan sonra baya yavaşlıyor 🤦🏼♀️
Kimyon ysmn_1506 mide yanmasına soğuk yoğurt yiyin bana çok iyi geliyordu ilaç. İçmek zorunda kalmamıştım
Oykum_pinar38 ysmn_1506 31+2 den slmlar çatı ağrısı - mide yanması - ve sıcak 🙄🙄🙄 imdaaatt diye bağırasım var
Bahardali ysmn_1506 bende 36+6 her gece 2 kere duşa giriyorum. Yatıyorum olmuyor kalkıyorum gaviskon içiyorum saçımı ıslatıyorum. Yatıyorum yine olmuyor kalkıyorum soğuk su içip duşa giriyorum. Bi şekilde sızıyorum sonra 2.5 yaşındaki oğlumla 8:30 da uyanıyorum. 🤦🏻♀️
ysmn_1506 Eccem12 teşekkür ederim. Normalde çok şükür hiç yaşamadım mide yanması. Toplasan 2. Falan bu. Ama yaşadığım zaman da istifraya kadar götürüyor.🤦🏼♀️
ysmn_1506 Kimyon çok şükür bende hiç ilaç kullanmadım normalde midem de hiç yanmaz. Ama tuttu mu da baya tutuyo.
ysmn_1506 Oykum_pinar38 owww çatı ağrısından bahsetmiyorum bile. Sağa sola dönmek o kadar zor ki. Bende geçen imdaat diye doktora bağırdım ama nafile acındırmak bile işe yaramadı 😀😀😀
Oykum_pinar38 ysmn_1506 yaaa yazık bize 😔😂 neyse inş bebişleeimizi sağlıkla kucağımıza aldığımız gün bütün bunları unutacağız 🙏😊
Mucize_anne32 31 denn slmlar sıcak ve bir sivri sinek yüzünden suann uykumun mafolmasi geceleri hep ayakta dolanıyorum sol tarafim curudu sabaha karşı uykuya dalıyorum
ysmn_1506 Mucize_anne32 Bende ne sağ ne sol kalmadı artık kemiklerim öyle acımış ki eşime diyorum döndür beni reis 🤦🏼♀️😀 fok balığına döndüm.
[silindi] 35e girdim ben de aynıyım. Midem yaniyor bulaniyor bir yandan. Tuvalete gidiyorum bir yandan, karnimda ağrı…. Süt kutusu tepemde midem yanınca iki yudum iki yudum… Uyumaya uğraşıyorum. Ezanı okuttuk, horozları kuşları öttürdük bugün de hamdolsun😂🤭
ysmn_1506 [silindi] valla ya çok kötü bir durum bunlar. Resmen tüm gece oturdum gün ağardı. 6 gibi hafifledi midem dedin uyudun uyudun yoksa unut 🤦🏼♀️
Vaveyla23 37+5 ten sesleniyorum burda da durum aynı uyuyamıyorum diye her odada ağlıyorum doktoru arayıp alsanız mi bunu burdan deme isteği çıkmıyor aklımdan 🤭😅
ysmn_1506 Vaveyla23 Yaaa yazık bize gerkeçekten 😀 benim doktor izne çıkıyo. Normalde 27 temmuz son benim sezeryanla 24 dedi. İlk 19 demişti tatilden dolayı 24 attı çok acındırdım ama olmadı tatilden dönünce Alcam dedi 😀😀
ysmn_1506 Oykum_pinar38 inşallah sağlıklı alalım 🧿❤️ Neyse muhtemelen o zamanlar da uykusuz kalcagımızdan simdiden kafa ve bedenen alışmış oluruz 😀😀😀
Oykum_pinar38 ysmn_1506 orası kesin analık zor anacım Bi de benim 2 buçuk yaşında bir kızım da var çok hızlı bir maraton beni bekliyor 🙄🙄😂
ysmn_1506 Bahardali Oyy Allah yardımcın olsun. Duşa gelince bende günde 2 kere hafif soğuk duş alsam da farketmiyot gece sanki havuza girip çıkmışım gibi su içindeyim. Çok kötü ya çok. Bilseydim kışa denk getirirdim 😀
Bahardali ysmn_1506 ilk oğlum da ağustos 3 doğumlu. 🤦🏻♀️ Gün içinde onu havuza indir eğlendir oyun oyna yemek yedir hazırla temizlik vs vs vs hiç uyumaya da vaktim olmuyor. Sürekli yorgunum sürekli midem yanıyor halsizim. 🥺
ysmn_1506 Bahardali gerçekten hava çok sıcak ya. Hani eşim olsun kardeşim olsun yanuyom ben çok sıcak dediklerinde ağızlarına vurasım geliyor 😀 sıze sıcaksa bana sıcakx10 Yani. Üstelik ben iki kişiyim 😀