Henüz çok yeni olduğu için anca kanda hamilelik çıkacaktır. Herkeste kese görülme zamanı vs farklı olur o yüzden doktorun bu haftada kese görmezse hiç endişe etme genelde 4 ile 6. Haftalarda kese görünür 6 ile 8. Haftalar arası bebek ve kalp atışı duyulur ama bunlar her hamilelikte farklı olabilir. Geç döllenme, erken döllenme zamanlamayı çok değiştirir. Şuan hamilelik belirtisi çok yoğun olmayabilir aniden ortaya çıkabilir ya da çok yoğun hissedip birden belirtiler gidebilir hiç endişe etme. Doktorun risk vs demediği sürece regl ağrıları hemen hemen her hamilenin ilk 3 ayında çok yaşadığı bir şey. Aha regl oldum diyerek tuvalete koşup yanlış alarm diye geri dönebilirsin. Doktoruna her merak ettiğini sor mutlaka acaba gereksiz mi, ayıp olur mu, yanlış anlar mı deme çünkü gerçekten herkesin hamileliği farklı ve bunu en iyi doktorunun yönlendirmesi ile gecireceksin. İlişki konusunu da konuş mutlaka çünkü bazı doktorlar sorun yok dese de bazısı 3 ay erteleyin diyebilir ya da risk varsa yasak koyabilir. Halsizlik ve uyku çökerse panikleme bazı hamileler cidden kafasını tasiyamiyor uykudan ki ben de öyleydim. Aklıma bunlar geldi merak ettiğin varsa sorabilirsin. Sağlıkla gelsin inşallah 💕