35 haftalik hamileyim. İdrar yaparken alt tarafda bir ağrı oluyor. Bebek baskı yaptığı için mi enfeksiyon olduğu icin mi acaba. İdrar yaparken baska sikayetim yok sadece bir ağrı var ve bazen idrarım birden kesilip az az akarak devam ediyor. Baskidan mi yoksa enfeksiyon mu bilemedim .