Çok normal canım seni çok iyi anlıyorum ben şu an 34.haftamdayım. Senin haftalarda bir durgunluğu oldu kuzumun da. Ama ben anladım ki o haftalarda hissettiğimiz hareket bile değilmiş resmen 30.haftayla beraber çocuk canlandı diyebilirim 😀 Artık her gün hareket ediyor her şeye tepki veriyor. Sen de bir kaç hafta içinde daha rahat olursun bu konuda inşallah. Bir de benim bebeğim ben sakinken hareketsizken hareket etmiyordu. Yürüdüğümde iş yaptığımda vs daha hareketli oluyordu.