2 hafta oldu doğum yapali ilk 4gun odem duruyordu ayak bileklerim davul gibi soba borusu tipinde ellerim falan oyle şiş sekildeydi bana hep otur dinlen şiş insin dediler ama ben tabi doğumun 2.gunu evde temizlik dip köşe perde hali girmiştim dikislerin acısını unuturum diye bebisimi bile ayakta yürüyerek emzirdim evde ve şuan aldığım 14 kilonun hepsini verdim ve 34 beden herseyim oluyor giyiyorum sezeryan kilosu gitmez diyorlardı insana bagliymjs demekki benim kalmadı bisey