Hulyarecep Mutluluk71 canım bende 1 kutu aldım içinde 120 adet vardı 4 ay kullandım bir zararı olmadı aksine faydası oldu bitince de vitaminlere geçtik
Nazanypc Mutluluk71 ben hamile kalmadan önce kullanmaya başladım 2 yada 3. Ayda bıraktım sanırım yanlış hatırlamıyorsam 😊
Ebrulikiz Mutluluk71 zararı olmaz da 3 ayda çocuğun her şeyi gelişiyor artık gerek yok kullanmaya diyorlar
Dncnjms Bir paket 1 aylık zaten ben de ilk 3 ay kullandım. Ama hamilelik düşünmeye başladığımda da öncesinde yaklaşık 6 ay kullandım. Toplamda 9 kutu bitirmişimdir herhalde.
Plnn Nazanypc doğumda ıkınmayla birlikte büyük abdestinizi yapmayın diye popodan sıvı veriyorlar içinizi temizlesin diye
oznursrm Bana doktorum gebelikten 3 ay önce başlattı 3 ay kullandım.4.kutuya geçtiğimde hamileliğimi öğrendim.🐣