Arkadaşlar selam 37 haftalik oldum ama artik bildiğiniz hareket etmekte cok zorlaniyorum yatsam yatilmiyor kalksam kalkılmiyor kendime asiri bi kilo almadim ama karnim baya cikti hani çok kiloluyum da hareket edemiyorum da değil fakat bebegi resmen kasiklarimda hissediyorum var mi aynilarini yaşayan hareketleri iyice kisilan 🤗