Minnosunannesiii Dilan474 oyy kıyamam rabbim yardımcın olsun hangi şehir desin adıyanandaysan gelirim canım ben kendini yalnız hissetme lütfen
Didonutella Dilan474 canımmm benimmm hiç korkma inşallah hemencecik atlatcaksın. Eşinle beraber olunca yeter zaten ben daha fazla kimseyi istemiyorum bile yanımda eşimden başka ☺️ Korkma sakın. Benim de 9 gün sonra sezaryanım ☺️
Dilan474 Minnosunannesiii çok sağolun bu yazınız beni öyle mutlu etti ki Allah her daim yüzünüzü güldürsün inşallah
gunesimbz Dilan474 Allah yardımcın olsun inşallah korkma anne gücü diye bir şey var :) Sabah doğumum var diye değil de bebeğime kavuşcam diye düşün stresin azalsın. İnşallah en hafif şekilde atlatırsın duam seninle 🤲🏻🌸
Zeynep13072017 Dilan474 benimde bu gün doğumum var 9 da bende senin gibiyim kimsem yok çok korkuyorum inşallah çok kolay gecer sağlıcakla kucağımıza bebişlerimizi alırız 🥰🥰💞💞
Findikaltinim Dilan474 Rabbim yardımcın olsun sağ salim kavuş bebeğine 🤲🏻 Ne güzel bugün bebekli hayatının ilk günü olacak inşallah🌸
Taze_gebe Dilan474 dualarımız seninle, ben de 10 gibi gidiyorum tercihim eşim oldu ama pişman olmak üzereyim, çok rahat davranıyor sinirlerim bozuldu🙃 önce allaha sonra hastaneye emanetiz🌸
paradiseeeeee Dilan474 hiç korkma canım kuş gibi doğum yaparsın inşallah kolay geçiyor sezeryan bende çok korkuydum yapamam edemem diye ams pırrrr bi bakmışsın kucağında yawrum doktorlar hemşireler güzel ilgileniyor insanı rahatlatıyorlar 💙 şimdiden gözünüz Aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah korkmayın Allah’a emnet olun
Aysedemir43 Dilan474 ben de bugün öğleden önce doğuruyorum. Hiç korkma ben de gurbetteyim benim de kimsem yok. Rabbim var🙏🏻 sen bana ben sana dua ederim. Allah düz kurtarsın inşallah.