Ayseclik-7 Bağsur sorunu yaşayan gebe annelerimiz var mı doğuma bı engeli varmıdır doktora görünen oldumu acaba olduysa ne dedi doktor bilgi verebilir misiniz?
Didonutella Ayseclik-7 benim hiç olmazdı 2 3 hafta önce bi acı hissettim bi baktım ki çıkmış. Bi kaç araştırma yaptım. Basur kremi sürüp içeri doğru itekledim falan . Şaka maka şimdilik geçti gibi umarım geri gelmez🤲🏻😂
Bru Bnm normalde vardı 1 tane çıkardı fazla agrı yasamazdım doğum esnasında 6 tane çıktı vallahi dikişim yoktu o basur beni öldürdü ayaga kaldırmadı ilaçlar fayda etmedi kesnlikle doktora soyle ama engeli yok sadece ıkınma esnasında dışarı çıkıyor
Didonutella emiras59 baktım şimdi ismine proctolog ama doktora sormadan kullandım bunu ben siz doktorunuza danışmadan kullanmayın isterseniz. Bide parmağımla sürdüm içinde bi aparat var popoya sokmalı ona cesaret edemedim.