Vücut sağlıksız bebeği tutmaz. Yani siz kendinizi pamuklara da sarsanız tutunmayacak bebek tutunmaz. Sorunsuz hamilelikte doktora bağlı olarak cinselliğe ara vermene gerek yok devam diyen de var, 3 ay olmasın diyen de ama dediğim gibi hamilelik sağlıklı ise bu süre tedbir amaçlı birşey yani ilişki oldu diye bebeğe bir zarar gelecek değil. Benim 5 haftalıkken doktorum kese gelişimi normal cinsel yasağın yok demişti mesela şuan 33 haftalık sağlıklı bir gebelik geçiriyorum. En kısa zamana randevu alıp hem durumunuzu doktorunuza danışın hem de belki progestan vs başlamak isteyebilir önceki gebeliği göz önünde bulundurarak ama dediğim gibi gereksiz stres olmayın. Sağlıkla gelsin inşallah