[silindi] Kızlar gebeliğinizin 3. Haftasında henüz öğrenmeden veya yeni öğrendiğinizde hormon testi vermiş miydiniz? Sonuçlarınız nasıldı? Gerçi regl iken veriliyor ama doktorunuz istemiş miydi?
cinardefnemoms [silindi] ben çok erken öğrendim 3 haftalık bile değildi kan testinde çıktı. Hormon testi vermedim canım