Simsim5 İyi geceler 38 haftalık hamileyim az önce karnıma biranda ağrı girdi affınıza sığınarak ishal olmuşum ama çok ağrı var karnımda ve su gibi çıkıyorum üstüne birde midem bulanıyor doğum belirtisimidir bu çok panikledim?
sedefyrs1101 Aynı durumdayım acilden geldim nst sancı çıkmadı açıklık da çıkmadı ama doğuma yakın ishal ve ağrı normalmiş çok kötü olursan acile görün bi derim
Simsim5 sedefyrs1101 teşekkür ederim cuma günüde haraketleri az diye gitmiştim acile açılmam yoktu az kasılmam vardı salı göreyim demişti doktorum şimdi böyle olunda çok panikledim