Demircimelis Evet kızlar 7gün sonra doğumum var yarında son kontrol ve doktora ilk diyeceğim şey 1 haftadır ishalim ve makatımda çıkıntı oluştu çok acıyo ve oturamıyorum bakalım ne olacak sizde durumlar nedr
Dilek58 Demircimelis bemimde 12 haziran sabah 8 nasipse benimde karında daralmalarım başladı haraket ettikçe bağırıyrm sığmıyor gibi içeri ve bir kaç gündür vajinaya ve belime baskı yapıyor 😌çokkk sevindim aynı gün doğum yapacak olmamıza canım ya rabbim sağlıklı sıhhatli kucağmıza almayı nasip etsin inşallah 🌸bn 38+2 haftalıkken olmuş oluyrm ikinci sezryanım
kozerr Demircimelis Dilek58 bende 12 Temmuz sezaryen günü ilk gebeliğim 38+3 oluyoruz heyecan stres var bebek o günden önce gelmek ister mi bilmiyorum tabi ara ara yokluyor sancılar