Kubraulsss 23+5 benimki şu an da içeride çıldırıyor 😂 ben ilk 16. Haftada hissetmişim doktorum sordu hiç hissettin mi diye ben gaz, mide, bağırsaktan hissediyorum sandım doktora anlatınca bebişimiz işte o hissettiğiniz demişti. 19. Haftada net anlamaya ve hissetmeye başladım ama çok uzun değil anlık hareketlerdi. 2 haftadır uzun uzun hissediyorum.