Arkadaşlar bazılarına belki komik gelicek, bazıları da beni anlayacak ama 26ncı haftamdayım hapşırırken bazen bir iki damla idrar kaçıyorum. Çok sinir bozucu bir durum bu neden oluyor vajinal bolluk gibi bir durum mu yoksa normal mi? Doğumdan sonra geçer mi düzelir mi? Sizde yaşıyor muydunuz böyle birşey 😅😅