TubaaTacinik bende aynı sizin gibiyim. Ama ilaç yada seruma bi türlü cesaret edemedim. Doktorum minoset içebilirsin dedi ama son ana kadar soğuk duşa girdim, buzlu suyla havluyu ıslatıp vücuduma eklemlerime sürüp ateşimi düşürdüm çok şükür geçmiş. Boğazım içinde tuzlu su gargarası yaptım birazcık suya azıcık tuz ekledim tuz oranını kendime göre ayarladım mikrobu öldürüyor hemen indi şişliği 😊 ama yutmayın. Bol bol c vitamini takviyesi yani taze sıkılmış portakal suyu falan için. Enerji veriyor hemen toparlarsınız. Sıvı tüketimini artırın bol su için