Hmy12 38 olduk hala doğum belirtisi yok kızlar . Biz gibi bekleyen var mı ilk gebelik belirtileri nasıl anlarım acaba. Yürüyüş yapmak ve hurma yemek bu aralarda olur mu
Yumurcakk Hmy12 38+1 oldum bugun , sırtıma yaslandıgımda bebek bacaklarımın üstünde gibi cok ağır geliyor ve bacak sınırlerıme vuruo . Nişan değilde bugun afedersınız beyaz bi mercimek kadar bişey geldi katiydi ama analamdım gitti🤔
Babymk Dilaracndmr aynı gündeyiz bizde 38+6 hergün her dakika beklıyorum ama hiç bir şey yok gibi 🤷♀️ yürüyüş plates hurma ada çayı öğrendiğim her yolu deniyorum artık. Son ay beni çok yordu zorladı gerçekten kaburga ve çatı kemiği ağrısından ameliyatlı biri gibi yürüyorum. Oturup kalkamıyorum yatakta dönemiyorum vs vs. Hayırla gelsin inşallah bebişler 🤲🤲🤲🤲🤲
Hmy12 Yumurcakk Benim de iki gün çok akıntım oldu beyaz şimdi o kadar yok. Nisan mi ki dedim ama başka belirti yok