Akrepbebek Kizlar bir sorum olacakti. Bebek hareketleri kacinci haftadan sonra her gün hissetmek lazım. Ben 26+5 haftadayim. Çok hareket ediyordu ama 2 gündür hareketlerinde azalma var sizce bu durum normal mi? Korkmaya başladım.
02112017 Akrepbebek normal canım eğer gün içinde kendini yoruyorsan ayakta fazla kalıyorsan daha az hissedebilirsin yorulmaya bağlı benimde öyle bi azaldı şimdi 29 um bianda arttı stres etme kendine ama takipte kal tabi ☺️
Akrepbebek 02112017 evet aslında ayakta kaldığım günden beri azaldı . Nasıl içimi rahatlattın anlatamam. Allah razi olsun. ❤ inş benim ki de öyle olur 😅
Alpaserdu Akrepbebek yok tabi az hareket etse hemen doktora giderdim boşuna stres panik yaratmıştım tecrübeliyim 🙃
Akrepbebek Alpaserdu bende acaba doktora gitsem mi diyordum. Akşamdan beri içim içimi yiyordu 🙈 tecrübeli annelerden öneri almak güzel bir şey. Boşuna hastaneye gidecektim bende😊